tisdag 6 september 2011

vad ska jag ta mig till?!

Blir tokig snart över allt det här(mycket gnäll, i know. Men det måste ut)helt otroligt vilken kontroll det har på en. Mina tankar just nu är åt det hållet att jag inte vill leva mer(annars när det här inte känns av så mår jag toppen och vill absolut leva) varför har den en sån kraft, gör så att man till och med blir helt ändrad vad man ser av världen. Jag vill inte dö. Det är tydligen depressionen som vill få mig till det. Så trött på det här nu....

2 kommentarer:

  1. Alltså, som det låter så funderar jag på en sak. Borde ni inte ha väntat med att skaffa en till tills åtminstone förlossningsdeprissionen från den första gått över?? Låter ju inge bra det där alls... :S

    Och vadå packa och dra!! Inte alls!

    Men det är nog inte bara depressionen som spelar dig ett spratt, det är väl hormoner också..
    Kommer du ut nåt och träffar folk?

    SvaraRadera
  2. Ja jag förstår att du är jätteglad över det. :)
    Anledningen till att jag frågar om du kommer ut är för att Annica hade det jobbigt efter att hon fått barn och hon kom aldrig ut och mådde inge bra över det. Så du borde ut och träffa folk helt enkelt! Du får väl åka till nån kompis över dagen då, så kan Reine vara hemma med Isak så du får lite space. Kan behövas tror jag :)

    SvaraRadera