onsdag 7 september 2011

Lugn!

känner lugnet nu. Gud va bra han var. Han fick mig verkligen att förstå hur det egentligen var och att det är värt att kämpa för att komma tillbaka till the real life. Något som jag har haft så svårt att förstå. Men såklart krävs det ju mycket av mig och att det kommer vara fler jobbiga stunder. MEN att det kommer bli bättre, allt jag behöver göra är att ta ett steg i taget, precis som han sa.
Har fått lite läxa att ut och
1. promenera så kommer jag må bitvis bättre på så vis.
2. Läsa två böcker som handlar mycket om det jag går igenom.
3. Skaffa mig en boxningssäck under den tiden jag väl har attackerna. Eftersom jag har en sån otrolig ilska inom mig just då, så kommer den lätt behövas under dom tillfällena.

Så jag är VÄDLIGT nöjd! Kommer fortsätta gå hos han, trots att det bara är en gång i månaden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar