torsdag 8 september 2011

Mitt hjärta krossas

Usch vilken dag.
Man kan säga att den började riktigt dåligt. Min lilla bebis satt på golvet och helt plötsligt lutade han sig för mycket framåt och då lyckades han slå munnen med napp i golvet så det började blöda! Åh jag trodde mitt hjärta skulle krossas, när han började gråta och att han var helt otröstlig.
Usch va ont det gör att inte kunna ta smärtan ifrån han, att inte kunna göra ett skit!

Slutade med att jag också började gråta. Gjorde så fruktansvärt ont att se han så ledsen.
Men till slut la ja han mot mitt bröst och slutade med att han somnade. Mitt lilla hjärta <3

Vet att det inte kommer vara sista gången han har ont, men usch det där vill jag aldrig se igen. Men kommer säkerligen få lov att göra det oavsett om jag vill eller inte.... =/

Mamma älskar dig hjärtat <3

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar